Uvijek mi se činilo da je ruskom vozaču potrebna međunarodna dozvola u bilo kojoj zemlji u koju ide. Čak i ako njegovi planovi za odmor uključuju kratko putovanje u zemlje ZND
Ruske "licence" važe u zemljama koje su potpisale i ratificirale Bečku konvenciju o drumskom saobraćaju. Istina, bitno je da su novog modela – odnosno izdate nakon 1. marta 2011. godine.
Evo kompletne liste ovih zemalja, a kao što vidite, skoro cela Evropa je ovde:
Albanija, Armenija, Austrija, Azerbejdžan, Bahami, Bahrein, Belgija, Bosna i Hercegovina, Brazil, Bugarska, Centralnoafrička Republika, Danska, Demokratska Republika Kongo, Mađarska, Vijetnam, Gvajana, Zimbabve, Izrael, Irak, Iran, Italija, Kazahstan, Katar, Kenija, Kirgizija, Litvanija, Latvija, Kuva, Litvanija, Kirgizija, Litvanija Ksemburg, Makedonija, Maroko, Moldavija, Monako, Mongolija, Niger, Holandija, Norveška, UAE, Pakistan, Peru, Poljska, Portugal, Republika Bjelorusija, Rumunija, San Marino, Saudijska Arabija, Sejšeli, Senegal, Srbija, Slovačka, Slovenija, Tadžikistan, Turkmenistan, Francuska, Turska, Finska, Uzbekistan, Francuska, Turska Republika, Crna Gora, Češka, Švicarska, Švedska, Estonija i Južna Afrika.
Vatikan, Velika Britanija i Španija, kao i devet drugih neevropskih zemalja, potpisale su, ali nisu ratificirale Bečku konvenciju. To znači da - upozoravaju Državna inspekcija za sigurnost saobraćaja i MFC - motorizovani Rusi tamo mogu naići na poteškoće.